Wysyłka i płatność

Ipanema-online dostarcza produkty zamówione w swoim sklepie internetowym zgodnie z następującymi warunkami dostawy:

Po złożeniu zamówienia użytkownik otrzyma na adres e-mail podany podczas rejestracji potwierdzenie jego przyjęcia.

Płatność

Płatności za zamówione produkty można dokonać:

  • kartą kredytową,
  • za pobraniem.

Dostawa

Obecnie zamówienia dostarczane są wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane automatycznie po jego złożeniu. Towar zostanie dostarczony w ciągu 3–15 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia, w godzinach pracy.

Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie dostawy przez naszego partnera logistycznego GLS drogą mailową – na dzień roboczy przed dostawą.

Faktura za zamówienie zostanie przesłana e-mailem po wysyłce towaru. Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską GLS. Kurier powiadomi Cię e-mailem o przybyciu paczki, podając trzygodzinne okno dostawy. Wiadomość będzie zawierać także numer telefonu kuriera. Jeśli nie możesz odebrać przesyłki, prosimy o bezpośredni kontakt z kurierem.

W przypadku nieudanej próby doręczenia kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie i podejmie kolejną próbę dostawy następnego dnia roboczego lub w innym uzgodnionym terminie. Jeśli dwie próby doręczenia zakończą się niepowodzeniem, zamówiony towar zostanie zwrócony do magazynu Ipanema-online.

Koszty dostawy

  • 30 zł – płatność za pobraniem
  • 25 zł – płatność kartą kredytową
  • Darmowa dostawa – zamówienia powyżej 240 zł

Zwroty i wymiana

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, koszt zwrotu ponosi kupujący.

  • W przypadku wymiany, opłata za ponowną wysyłkę wynosi 30 zł, niezależnie od wartości zamówienia.
  • W celu wymiany lub anulowania zamówienia należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@ipanema-online.pl.
  • Zamówienie można anulować lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Po upływie tego terminu zwrot ani wymiana nie będą możliwe.

Zwrócenie towaru:

Produkt można zwrócić na dwa sposoby:

1.      Za pośrednictwem kuriera GLS
Sprzedawca wyśle kuriera GLS. Wystarczy zapakować produkt i przesłać e-mail z dokładnym adresem oraz numerem telefonu, pod którym kurier będzie mógł odebrać paczkę. Należy również podać datę (najwcześniej 2 dni robocze po wysłaniu wiadomości), w której paczka może zostać odebrana pod wskazanym adresem.
Opłata za zwrot produktu wynosi 30 zł i zostanie potrącona przez Sprzedawcę z wartości zwrotu.

2.      Przesyłką pocztową lub kurierską na własny koszt
W takim przypadku przesyłkę należy wysłać na poniższy adres:
Ipanema Praia Kft. (sklep z bielizną Ipanema - wejście z ulicy)
Węgry, 1055 Budapeszt, Szent István krt. 15.
Tel: (+36705109296)

Paczka musi zostać nadana w ciągu 14 dni od wysłania e-maila o odstąpieniu od umowy.

Towar należy zwrócić nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu. Jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub jest zabrudzony, Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

W wiadomości e-mail należy podać:

  • numer faktury,
  • imię i nazwisko Klienta,
  • numer konta bankowego do zwrotu środków,
  • dokładny adres i numer telefonu, pod którymi kurier GLS może odebrać zwracany towar,
  • datę, od której paczka może zostać odebrana.

 

Zwrot towaru

Paczka musi zostać odesłana w ciągu 14 dni od zgłoszenia anulowania zamówienia. Towar należy zwrócić nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu. Jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub jest zabrudzony, Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

Wymiana towaru

W przypadku wymiany należy przesłać szczegóły nowego produktu na adres info@ipanema-online.pl oraz odesłać oryginalny produkt na podany powyżej adres.

Brak dostępności produktów

Jeśli z jakiegokolwiek powodu Ipanema-online nie będzie mogła dostarczyć zamówionych produktów, Kupujący zostanie o tym poinformowany e-mailem. W przypadku płatności kartą kredytową zwrot wartości zakupu zostanie zrealizowany niezwłocznie.